Jyske Bank fortjener stor ros

Jyske Bank fortjener stor ros for at have håndteret en ubehagelig situation meget professionelt. I en tid hvor mange er tossede over negative renter på indestående over 750.000 er det ikke så tit Jyske Bank får ros i disse dage. Det får de helt uden forbehold, og dette er IKKE et reklameindlæg. Det er simpelthen bare en glad kunde, som fortæller en lille historie om mine oplevelser…

Fredag aften konstaterer jeg, at min telefon indeholder en sms, jeg først tror er fup. Mit kor var blokeret, fordi man havde konstateret forsøg på svindel. Jeg går straks ind på min netbank, og kan konstatere, at der var besked i min Netboks, ens online indbakke. Samme besked.

Besøg af guldklumperne denne weekend

Nu var gode råd dyre, for jeg havde besøg af guldklumperne, og det første min datter udbryder, mens drengene ser noget Youtube på deres pc, er: “Har du slet ingen kontanter?”

Nej, jeg må jo erkende, at jeg efterhånden er blevet den kontantløse type, som bruger sit kort, og det plejer at fungere ganske fint. Men et kort til en konto med en positiv saldo, som er blokeret kan godt vække en vis irritation…

For det betyder, at MobilePay er udelukket denne weekend. Første bankdag er som bekendt mandag, da weekenden er bankfrie dage.

Heldigvis er min datter klar over, at der findes noget, der hedder “straks-overførsel”, som er fremme straks på den modtagende konto. Så jeg overfører naturligvis gysser til hendes konto. Så kan vi løse udfordringer ad dén vej -fredagsslik var i hus til ungerne. 🙂

Nå, hvornår kommer det nye kort?

I en tid hvor Postnord kan være endog meget sløve, så rammer tanken: “Hvornår kommer det nye kort?”

Den tanke er væk nu, for jeg modtog det nye kort i postkassen i dag. Det er hammerdygtigt af både Jyske Bank og Postnord. Jeg har de bedste tanker om min bank lige nu, og derfor denne artikel på min blog.

Der er altså stadig en god grund til at have en mindre kontant reserve, når den slags sker. Men én ting er sikkert: Jyske Bank fortjener altså også ros, når tingene bare spiller. De små solstrålehistorier er der for få af. Vi elsker at dvæle ved alt det negative, og her synes jeg bare, at jeg fik en utrolig lyst til at dele præcis hvorfor jeg er en glad Jyske Bank-kunde.

Fortsat god dag til alle bloggens læsere. 🙂

About the author

Adm uddannelsesmedarbejder, uddannet IT-supporter. Inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker.
Tidligere biblioteksmedhjælper og før det uddannelseskoordinator, og aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre voksne børn i alderen 18-22.

Comments

  1. Jeg er mangeårig kunde hos Sydbank og har altid været rigtig godt tilfreds med den service jeg har fået.

    1. Tak for din kommentar, Johannes.
      Så skal du helt bestemt også blive i Sydbank. Jeg kan huske, at de for nogle år siden havde lidt økonomiske udfordringer, men hvis de er kommet godt forbi dem, så bliv endelig, især hvis du har en god rådgiver i banken. Det er nemlig guld værd også.
      Må dog sige, at jeg blev super glad i går. Servicen i Jyske Bank fortjente ros. Der er ikke så mange, der roser dem i denne tid…
      Fortsat god dag herfra. 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.