Mobilselskaber – ofte svært at vælge rigtigt

Når det gælder mobilselskaber er det ofte svært at vælge rigtigt. Jeg er en af dem som har prøvet flere forskellige selskaber. Alt lige fra CBB Mobil til M1, og sågar Telenor.

Vi lavede en Duet-løsning i kombination med TDC, men blev svigtet af servicen hos TDC. Da en kunderådgiver ringede var der lange udsigter før de fik iPhones, men nu hvor vi har haft vore Nokia 2730 har TDC faktisk HAFT iPhone på programmet i et par måneder. De har ikke én eneste gang siden ringet, selvom den der ringede os op lovede at ville kontakte os når TDC fik iPhones.

Selvom vi har været kunder i over 6 år med samme telefonnummer, med kombination af tv via bredbånd og internet hos dem, så er man altså kun et nummer i TDC’s såkaldte service. Ekstra Bladet havde fuldkommen ret da de satte fokus på gebyrhelvede, dårlig service, overbetaling og spekulation fra TDC’s side.

Så du kan ikke stole på nogen når det gælder mobilselskaber. Du kan kun stole på én ting: din mavefornemmelse for hvad der sker med din tegnebog. Vælg det billigste selskab. Når dækningen er i orden kan du lige så godt bruge et sim-kort fra et mobilselskab, som tager dig alvorligt som kunde.

Det er nemlig ikke så svært at vælge rigtigt når det er tydeligt, at der her er tale om et mobilselskab som leverer varen TIL DEN RIGTIGE PRIS.

About the author

Adm uddannelsesmedarbejder, uddannet IT-supporter. Inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker.
Tidligere biblioteksmedhjælper og før det uddannelseskoordinator, og aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre voksne børn i alderen 18-22.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.