Spørgsmål om e-bogen om bannerreklamer

Hvis du lytter til nedenstående lydfil kan du høre et podcast der besvarer spørgsmål om bannerreklamer og bannerblindhed. Det er ikke alle nicher der betaler lige meget pr. klik, og du kan med fordel supplere Adsense med bannerreklamer i nicher hvor nøgleordene kun giver ganske få ører med rene Adsense reklamer.
Continue reading Spørgsmål om e-bogen om bannerreklamer →

WYLIWOL – Nøglen til succes

WYLIWOL er nøglen til succes. Nu tænker du sikkert: “Hvad pokker betyder WYLIWOL?” Alle kender WYSIWYGWhat You See Is What You Get, som bl.a. bruges i DTP- og design-kredse. Forkortelsen betyder, at det du ser på skærmen også er det som kommer ud på printeren. Det står i skarp kontrast med de gamle tekstbehandlingssystemer hvor skribenten skulle vide hvad de enkelte koder betød, og det gjorde det ofte ret svært at fastholde et ordentligt design.

Ingen tager sig af WYLIWOL. Det kan du bruge til din egen fordel.
Continue reading WYLIWOL – Nøglen til succes →

Få tingene gjort

Det med at få tingene gjort starter med en beslutning om at gøre noget. Ved at få tingene gjort kan du få flere ting fra hånden, og princippet om, at det at komme i gang er halvdelen af opgaven plejer at holde stik. Jeg fik lige lyst til at lege med kameraet på den nye iPhone, og det kom der dette videocast ud af:
Continue reading Få tingene gjort →

Article Marketing – Virker det?

Spørgsmålet melder sig hos en del mennesker, og spørgsmålet om Article Marketing virker er værd at besvare. Særligt fordi der er kommet en video, som fortjener et svar:
Continue reading Article Marketing – Virker det? →

HubPages – hvordan du kan bruge HubPages til at markedsføre dine nicher

Der er mange som ikke helt forstår hvad HubPages kan bruges til, og derfor synes jeg denne uge skulle afsluttes med et indlæg som kunne forklare dig hvordan du kan bruge HubPages til at markedsføre dine nicher. Ved at præsentere hvorfor jeg har lavet nogle bestemte HubPages kan jeg måske inspirere dig til at tænke på samme måde inden for dine egne nicher.
Continue reading HubPages – hvordan du kan bruge HubPages til at markedsføre dine nicher →

Spændende tema på DR2 – med fejl

Nikolaj Sonne var med til at køre et meget spændende tema i aftes om internettet om online indtjening. Dette blev annonceret på Twitter med ordene:

Hvordan tjener Google pege og hvordan ser internettet ud? Det og mere i Temalørdag om internet. 20.30 på DR2

Continue reading Spændende tema på DR2 – med fejl →

Internettets velsignelser

Der er mange fordele ved internettet – særligt hvis du har en iværksætter i maven. Du kan starte din egen forretning på dine helt egne vilkår, og du vil opleve, at din indtjening kan baseres på to elementer:

  1. Den direkte indtjening, som afhænger af dit indhold
  2. Den passive indtjening, som ikke afhænger af din indsats – men kommer oven i din direkte indtjening

Continue reading Internettets velsignelser →

Politik og iværksætteri

Vi hører ind imellem en del politiske ytringer fra iværksættere, der peger i en retning af, at flere iværksættere drømmer om en fortsættelse af den nuværende regering. Disse folk har gjort det til en del af deres mission at harcellere imod et S+SF flertal, som ikke nødvendigvis er præget af fornuft.
Continue reading Politik og iværksætteri →

Lær af Nokias fejl

I dag skal vi lære af Nokias fejl, og til det formål skal vi kigge på følgende FØR du læser min artikel:


Continue reading Lær af Nokias fejl →

Listbuilding 101 – begå aldrig denne fejl

Begå aldrig denne fejl når du skal håndtere en liste, som firmaet Minvin.com lige har begået i dag. De udsendte en nyhedsmail med alle 486 mailadresser synlige i CC-feltet.
Continue reading Listbuilding 101 – begå aldrig denne fejl →