Hårfarve uden ammoniak

Det er glædeligt at se at der nu er kommet hårfarve uden ammoniak. Mange har nemlig, gennem årene, haft problemer med at finde en hårfarve på grund af diverse allergier, og det har l’Oréal åbenbart taget til efterretning.
Continue reading Hårfarve uden ammoniak →

Glem marketing hvis dit produkt stinker

Glem alt om marketing hvis dit produkt stinker. Det nytter ikke noget at lave et stort salgsarbejde hvis produktet ikke holder vand. Du vil blive gennemskuet lige med det samme, og det vil være kortsigtet at satse på at sælge sig ud af problemerne.
Continue reading Glem marketing hvis dit produkt stinker →

Du KAN tjene penge online – uden at tage pungen op af lommen

Du kan tjene penge online – uden at tage pungen op af lommen. Det er muligt, men ikke nødvendigvis det optimale.

Hvis du gerne vil skrive en blog, kan du sagtens få din egen blog online, ganske gratis. Se blot enkelte af disse blogs jeg allerede har oprettet på www.blogger.com:
Continue reading Du KAN tjene penge online – uden at tage pungen op af lommen →

Om at beskrive det KORT og PRÆCIST

Det KAN være svært at beskrive et emne kort og præcist — især hvis det omhandler et emne jeg selv brænder for. “Henrik, beskriv kort din holdning til [et bestemt politisk emne]” vil være NÆSTEN umuligt for mig at honorere…

Indtil nu.
Continue reading Om at beskrive det KORT og PRÆCIST →

SWOT eller SSMT-analyser?

Du undrer dig sikkert over overskriften. De fleste bruger “SWOT-analyser” helt uden at tænke nærmere over ordets betydning. Blandt marketingfolk er det velkendt, at det betyder Strengths-Weaknesses-Opportunities-Threats”, hvilket på godt dansk betyder: “Styrker – Svagheder – Muligheder og Trusler.”
Continue reading SWOT eller SSMT-analyser? →

Balancegangen mellem det smarte og over-smarte

Det kan nogen gange være meget svært at afgøre balancegangen mellem det smarte og det over-smarte. Det jeg synes er genialt er måske ikke noget du synes om, og uanset hvor meget man taler om målgrupper, segmenteringer, sproganalyser, grafiske virkemidler, lyden m.v., så vil det hele altsammen også ende med et gæt.
Continue reading Balancegangen mellem det smarte og over-smarte →

WordPress forbi version 2.9

Jeg var faktisk lige før jeg var ved at blive irriteret over WordPress. Da version 2.9 udkom viste det sig nemlig, at mit eksisterende webhotel ikke havde en mySQL der var opdateret. Det vil sige, at det var den såmænd. Jeg havde indtil flere versioner af mySQL til rådighed.
Continue reading WordPress forbi version 2.9 →

Brugte du krisen fornuftigt?

Brugte du krisen fornuftigt — i forhold til at samle, sortere, revidere og integrere nye planer? Eller faldt du i søvn under krisen?
Continue reading Brugte du krisen fornuftigt? →

Kreativiteten der gik fløjten

Kreativiteten der gik fløjten er titlen på denne artikel, for faktum er, at der i dag mangler meget omtanke i den måde der laves reklamer på. Alle de fordomme der eksisterede før vi fik reklamer ind på de danske kanaler er for mange selskaber blevet til virkelighed.
Continue reading Kreativiteten der gik fløjten →

Jo, der kommer stadig indlæg, men…

Jeg er blevet stillet spørgsmålet om denne blog dør ud, og til det kan jeg kun sige: nej. Der vil lejlighedsvis komme indlæg, men de vil nok udkomme lidt mindre regelmæssigt på dansk end tilfældet før har været.
Continue reading Jo, der kommer stadig indlæg, men… →