Cimbers konkurs

Der er en sørgelig historie forbundet med Cimbers konkurs. Dels for de flere hundrede medarbejdere, som nu står uden jobs, men også for de mange som pga de kreditter bannerleverandører giver kunder nu også kan se optjent indtjening forsvinde ud i den blå luft.

Continue reading Cimbers konkurs →

AdFair – Henrik Sode Holms fiasko

Faste læsere vil erindre hvordan jeg gentagne gange har klaget over betalingsfrekvensen i forhold til AdFair. Der var enkelte der forsvarede Henrik Sode Holm i flere fora, og påstod de fik betalinger til tiden. Om disse folk havde en speciel aftale eller ej skal jeg ikke kunne sige, men nu er domænet Adfair.dk i hvert fald overtaget af Orville Media ApS. Antallet af folk der ikke fik sine betalinger steg med tiden, så mit råd om at afholde sig fra at bruge dem var korrekt.
Continue reading AdFair – Henrik Sode Holms fiasko →

Femte måned i træk med VÆKST

Jeg har ikke opgivet tanken om, at det er et krav at der kommer kommentarer før jeg skriver nye artikler, men jeg kunne ikke helt lade være med at komme med en positiv nyhed på det som ifølge kalenderen skulle være årets første forårsdag. Jeg har nu, for femte måned i træk, oplevet VÆKST i min Adsense indtjening.
Continue reading Femte måned i træk med VÆKST →

Er du kommet i gang?

Velkommen tilbage til bloggen. Nu er de første 12 dage gået af det nye år, 2012, og spørgsmålet der i dag melder sig til de kære læsere her på bloggen – som er velkomne til at bruge kommentarfeltet, der ikke bider 🙂 – er: “Er du kommet i gang?”
Continue reading Er du kommet i gang? →

Vil du opnå succes?

Nu hvor 2011 er ved at være slut er det en god ide at gøre status. Hvad gik rigtig godt? Hvad gik mindre godt?

Når du har den liste – med f.eks. bare 5-10 ting på hver side af en streg midt på papiret (som du evt. har placeret liggende), så kan du fokusere på hvad du gerne vil gøre bedre i 2012.
Continue reading Vil du opnå succes? →

Nytænkning kan redde din forretning

Ligesom jeg her til morgen skrev en artikel ovre på den private blog om det hyggelige besøg i Zoo her i weekenden, så mindede det også om, at din forretning KAN reddes ved at nytænke alt. Ikke bare ændringer for ændringernes skyld, men nærmere en styrkelse af din profil.
Continue reading Nytænkning kan redde din forretning →

Snart 70.000.000 WordPress Sites

Jeg ved godt det ikke kan bruges som argument alene, for fluer går også efter l*rt… Men ikke desto mindre er statistikken klar – se her: http://en.wordpress.com/stats/.
Continue reading Snart 70.000.000 WordPress Sites →

Du kan nå det endnu…

Du kan stadig nå at ændre din fremtid, hvis du gider gøre en indsats. Gennem året har jeg præsenteret mange forskellige metoder til at indbygge indtjening på din blog. Jeg har endvidere henvist til video via YouTube, sociale medier, og sågar givet dig 20 gratis ideer til hvordan du kunne pleje din niche.

Nu er bolden i dit hjørne.
Continue reading Du kan nå det endnu… →

After Sale Service – et glemt koncept

After Sale Service er et begreb mange udenlandske virksomheder forstår langt bedre end danske. Dog glipper det også for internationale selskaber når det gælder at tænke i nye baner… After sale service betyder, som de fleste vil vide, service efter salget. Det handler om at vise sine kunder, at du er glad for at handle med dem, og derfor giver dem lige det ekstra, der gør, at kunderne vender tilbage til dig næste gang de skal bruge et produkt.
Continue reading After Sale Service – et glemt koncept →

Du KAN spare de forkerte steder

I en krisetid kan det være svært at se, men du kan spare de forkerte steder hvis ikke du har sans for hvad dine mål er. Nogle firmaer har f.eks. skåret helt ind til benet i forhold til julegaver eller årets julefrokost.
Continue reading Du KAN spare de forkerte steder →