At KUNNE betale sine ting…

Kineserne har et ordsprog i stil med dette:

Den person er sandelig rig
som ikke skylder nogen noget

Continue reading At KUNNE betale sine ting… →

Ved DU hvad “handle” betyder?

“Hold dog op mand!” tænker du måske når jeg spørger sådan, men det er ikke nogen fornærmelse. Tværtimod faktisk. For har du nogensinde tænkt på hvad det at “handle” betyder? Jeg tænker ikke kun på at købe ind. Jeg tænker på det at tage handling – taking action – at handle, at gå i gang…
Continue reading Ved DU hvad “handle” betyder? →

Ikke kun online indtjening…

Nej, det er ikke “kun” online indtjening du kan læse om her. Faktisk er der mindst lige så mange seriøse muligheder for at tjene penge offline. Alt lige fra artikelskrivning til oversættelser, fra bøger til salg.
Continue reading Ikke kun online indtjening… →

Facebook — Det nye AdWords?

Den engelske e-bog “Facebook Social Ads — The New Adwords” kan hjælpe dig med at finde en helt ny niche indenfor netværkstjenesten Facebook. Du får inspiration til at finjustere din forretning og kunne meget let tjene en betragtelig indkomst hvis du gør brug af de tips, ideer og tricks du finder i denne e-bog.
Continue reading Facebook — Det nye AdWords? →

Kommunikation vs. enetale

Har du nogensinde tænkt på forskellen mellem begreberne “kommunikation” og “enetale”? Der er meget væsentlige forskelle mellem de to ting som mange slet ikke tænker over, og en del af forståelsen kan hjælpe dig til at sikre, at du hele tiden har modtageren i lytte-modus… 🙂
Continue reading Kommunikation vs. enetale →

Hvor meget tid skal der bruges?

Et godt spørgsmål er: “Hvor meget tid skal der bruges på at skabe sin en indkomst online?”

Som alle andre åbne og individuelle spørgsmål, så vil der også være flere svar. For den ene handler det om hvor meget der tjenes HER og NU, for den anden – der har set det mere langsigtede perspektiv – handler det om hvor meget der tjenes inden for det næste halvår. For helt andre er det ikke primære indtægter men også afledte indtægter som er de væsentlige.
Continue reading Hvor meget tid skal der bruges? →

Det afgørende øjeblik

Handlingen med at skulle få dig til at tage handling på den information du får kan føles som at skulle skubbe en kæmpe lastbil i gang. Næsten umuligt i forhold til flertallet men ufatteligt opmuntrende når de FÅ, der tog handling, er gået videre til at øge deres indtjening år for år.
Continue reading Det afgørende øjeblik →

Afslør løgnen

I fortsættelse af gårsdagens artikel om tillid, så faldt jeg lige over en yderst interessant video som introducerede et 3-timers videokursus med den spændende titel “Afslør løgnen”.
Continue reading Afslør løgnen →

Hvor ligger tilliden?

En kendt marketing-mand (i hvert fald når det gælder Google Adsense-reklamer), Joel Comm, har for nylig skrevet om sin barbering af sit skæg med ideen at det skulle påvirke ens troværdighed hvorvidt man havde overskæg, fuldskæg eller glatbarberet ansigt… Du kan følge diskussionen herfra: http://joelcomm.com/to_goatee_or_not_to_goatee.html.
Continue reading Hvor ligger tilliden? →

Status

Nu har du tallene for januar, februar, marts og april. 4 måneder, og derved 1/3 af dit årsresultat HVIS resten af året fortsætter som nu.
Continue reading Status →