Fakes og efterligninger på nettet

Det er forbavsende at notere sig hvor mange blandt Internet Marketing folk der oplever fake-profiler på f.eks. Twitter, Facebook m.fl. Dét jeg især ikke forstår er hvorfor nogen gider efterligne andres profiler. Hvorfor ikke hellere bruge sin tid fornuftigt, f.eks. på at brande sit eget navn?
Continue reading Fakes og efterligninger på nettet →

Hvor meget får DU ud af din blog?

Jeg vil gerne starte en lille læserundersøgelse, men i stedet for kun at angive nogle prædefinerede valg, det såkaldte “multiple-choice”, vil jeg hellere høre hvad du har fået ud af din blog? Hvordan har læsningen af min blog påvirket dig? Hvad har du lært? Hvad har gavnet dig specielt?
Continue reading Hvor meget får DU ud af din blog? →

En milepæl

I dag er der en stor milepæl der er nået. Vores første barn, datteren Natacha, runder de 7 i dag.
Continue reading En milepæl →

Svar i forhold til opstart

Som svar på artiklen “Opstarten” fra den 13. januar fik jeg et spørgsmål fra én som gerne ville starte sin egen offline virksomhed, og han ville gerne vide lidt mere om hvordan man kommer godt i gang. Det har jeg lavet et lille videocast om.
Continue reading Svar i forhold til opstart →

Opstarten

Det at blive selvstændig indeholder flere faser. Mange taber modet allerede under opstarten. Ved du hvorfor? Læs svaret hér.
Continue reading Opstarten →

Nytårsgave til bloggens læsere

Hej og velkommen til bloggen her i 2009. Et nyt år er startet. Nye muligheder og nye chancer.
Continue reading Nytårsgave til bloggens læsere →

Forstå blogmediet

Først og fremmest Godt Nytår til alle. Som du sikkert allerede har gættet er denne artikel skrevet på forhånd. Dog var der ingen grund til at udgive det mellem jul og nytår for alle går og nyder mini-ferien, og det er fair nok. Men nu skal vi have arbejdshandskerne på til et nyt og spændende år med masser af udfordringer og nye muligheder. 🙂
Continue reading Forstå blogmediet →

Status: Undskyld

Jeg må, når jeg gør status over året 2008, starte med at sige undskyld til jer, kære læsere af denne blog. Jeg skrev 161 indlæg i 2007, men kun 70 indlæg på denne blog i 2008. Denne undskyldning er indlæg nr. 71, men alligevel…
Continue reading Status: Undskyld →

Fik svar fra Martin Thorborg

Jeg fik sørme svar på mit spørgsmål, også selvom der ikke var tale om købte lister, men et spørgsmål i relation til folk som ER interesserede, og som havde tilmeldt sig en liste. Spørgsmålet var motiveret af en god vens problem med dette, og jeg er meget glad for Martin Thorborg gav sig tid til at besvare spørgsmålet. Jeg vil naturligvis – ligesom han – dele svaret med jer, så derfor god fornøjelse med videoen.
Continue reading Fik svar fra Martin Thorborg →

Effektiv branding

Når du skal ud og profilere din virksomhed vil det være en rigtig god idé at være opmærksom på hvad det egentlig er du vil opnå. Du skal konkretisere dit marked, og have et klart billede af hvordan dit (eller dine) produkt(er) kan opfylde de krav der stilles i det segment du vil ramme. Det er IKKE nok at ville ramme bredt, og jo mere konkret du matcher dine produkter til markedet, jo nemmere bliver det at justere kampagnerne og salget til din præcise målgruppe.
Continue reading Effektiv branding →