Prisen på grisen…

I dagens artikel – den fjerde om emnet salg – skal vi se på prisen på dit produkt. “Prisen på grisen” som vi danskere plejer at sige. Det er så dejligt nemt at sige “Det er for dyrt”. Jeg har behandlet emnet på den private blog ifm prisen på en frisør. Her på denne blog får du den mere forretningsmæssige vinkel.

Viden tager tid. Uanset om det er viden om Google Adsense reklamer, bannerreklamer, affiliate marketing eller noget helt fjerde. Du kan sikkert sagtens lære det samme ved at gøre dig dine egne erfaringer. Men har du så nogensinde spurgt dig selv HVOR MEGET tid? Hvor meget energi? Hvor mange fejl før du gør det HELT rigtigt?

Hvis nu en e-bog koster et par hundrede kroner, og du skal sammenligne med bare 50 timer, hvor meget værdsætter du så din egen tid?

HVIS din tid ikke er mere dyrebar, så skal du gøre dig dine helt egne erfaringer. Du skal faktisk lade helt være med at læse hvad andre skriver, for du risikerer jo at skyde genvej… 🙂

Det dyre er ikke at LÆRE noget, men derimod at forblive blind. 🙂

Det er naturligvis klart der er mange områder her i livet hvor VÆRDIEN er noget du som køber bestemmer. Det gælder loppemarkeder, annoncer på DBA og flere andre steder. Du kan som kunde vælge at gå videre til et bedre tilbud. Men du skal samtidig altid afveje om prisen på grisen afhænger af kvaliteten. Den gode e-bog vil GUIDE dig gennem et univers af både god og dårlig information, hvorimod den mindre gode e-bog vil være baseret på OVERFLADISK viden.

Comments are closed.