Søg feedback flere steder

Jeg vil så absolut anbefale, at du altid er åben over for at søge feedback flere steder. Jeg vil i denne artikel f.eks. vise et skærmdump fra at jeg i dag frigav et tip på Kandu.dk for at søge yderligere information fra andre som også interesserer sig for markedsføring. Du kan se min tekst her:

[Grafikken er væk efter at Screensend.com gik ned]

Nu kunne du selvfølgelig påstå, at du hellere vil søge dine informationer andre steder, og det står dig frit for. Men der er faktisk TO facetter i al informationssøgning:

  • Du skaber backlink (link tilbage til din blog) samtidig med at du får en helt ny vinkel på din blog
  • Du åbner muligheden for søgning lidt uden for boksen

Nye vinkler kan åbne nye horisonter
Vi har alle vores forud kendte vinkler på tingene. Ved at søge information uden for boksen har vi en chance for at komme langt videre omkring end normalt. Hvis vi hele tiden kun bevæger os i samme kreds med samme meninger får vi ikke set uudnyttet potentiale, og det ville være en skam.

Derfor handler markedsføring i særdeleshed om at åbne sig for hele sit marked frem for at isolere sig. Isolation skaber ikke salg, og giver ikke nye impulser.

Håber du kunne bruge dit tip til din egen informationssøgning. Husk, at kommentar-feltet er til for dig, så du kan give feedback.

God weekend. 🙂

Leave a Response