Giv fuld valuta til kunderne

Har du nogensinde tænkt på hvorfor nogle tjener penge, mens andre kun når at håbe på at komme til at tjene penge? Princippet gælder BÅDE on- og offline, både på internet og i almindelig business.

De mest nærige…

De mest nærige forretningsfolk tjener mindst. Uanset om det er en dåse billige slikpinde i en krukke ved kassen eller blot sparemærker – eller for den sags skyld et “Farvel og tak” når folk går ud af døren – så bemærker kunden hvorvidt du er GLAD for de handler hos dig.

Hvis du ikke viser, at du værdsætter dine kunder, kunne de lige så godt gå et andet sted hen. Når du er ligeglad kan de være præcis det samme. Tænk på, at kunder er et aktiv. Når de én gang har været i din butik har de vist tillid til dig, og du kan sælge til dem igen, igen og igen…

Bonus gør det ikke alene

Den omvendte verden, hvor et produkt sælges på 15 “gratis” bonus-ting gør det lige så lidt. Kerneproduktet skal være alle pengene værd. Hvis du dernæst kan viderebringe ting som alligevel blot venter på din harddisk (og som KUNNE være af værdi for andre) så kan du lige så godt bruge din RET til at viderebringe produkterne (hvis det tillades i betingelserne, som regel readme.txt) for at vise, at du er glad for folk handler hos dig.

Du skal ikke lade dig friste af de smarte drenge som anbefaler enten at over-sælge [sælge mere end kunden reelt har brug for] eller at overdænge med bonusting. Lad varen samt en eller to bonusting signalere kvalitet og fuld valuta for pengene, og få glade kunder.

Jo mere du anstrenger dig, også når du har en færdig tekst med at omskrive den visse steder, jo bedre resultater kan du opnå.

Leave a Response