Har Tæt på forandret noget i mediebilledet?

Alle har nok bemærket, at der er kommet en ny spiller i bladmarkedet. Tæt på har skabt konkurrence til Her & Nu, Billed-Bladet, Se & Hør og 7 TV Dage. Men er der egentlig sket noget, andet end prisen er sænket midlertidigt på Her & Nu?

Officielt set er der fri konkurrence, men det kan godt synes som om de etablerede blade har fordelt markedet i stilhed. Det er faktisk kun Her & Nu der har sænket prisen med 4,- Ellers er alt helt ved det gamle…

Grovhederne kan de alle stå for. Så meget bruger kongehuset, og Margrethe og Henrik lever adskilt er blot to af de overskrifter man i den seneste tid kunne læse.

Selv i en julemåned har man ikke kunne dy sig for at komme med de sædvanlige angreb på de kendte. Man kunne håbe, at der var et blad som ville tage dette segment under god behandling til gavn for alles karmakonto. Hvorfor SKAL man mæske sig i dårligt nyt, rygter om skilsmisser og indblanding i hvad ANDRE gør?

Måske fordi mange ikke har en skid styr på deres eget liv! 🙂

Sådan kan det siges, for det er jo realiteterne i en verden hvor folk flygter fra deres eget liv ind i et kunstigt miljø – nærmest en osteklokke – hvor vi almindelige mennesker i det mindste kan glæde os over vi ikke er teknisk insolvente eller fanget i en spritkontrol…

Mon ikke vi KUNNE gøre det bare en smule bedre?

About the author

Adm uddannelsesmedarbejder, uddannet IT-supporter. Inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker.
Tidligere biblioteksmedhjælper og før det uddannelseskoordinator, og aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre voksne børn i alderen 18-22.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.