Når fjernbetjeningen ikke lige er ved hånden…

I dag har jeg lige skrevet en artikel med titlen “After Sale Service – et glemt koncept” som netop forklarer en ting jeg slet ikke forstår. Kun en enkelt eller to producenter har lavet apps til folk så de har en fjernbetjening i deres smartphone, og potentialet ville være enormt hvis andre producenter lavede samme koncept.

Hvorfor NYTÆNKER virksomheder ikke den slags i krisetider? Der er et meget stort potentiale i dette, og det er netop nu at den slags kan udvikles, fordi det skaber en vis lojalitet hos ens kunder når de bliver så glade for du værdsætter de har handlet med dig. Læs artiklen. Det er guld værd at forstå konceptet. Service efter salget kan være præcis dét der adskiller vindere fra tabere i det nuværende marked…

About the author

Blogger, inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker. Tidligere uddannelseskoordinator, og var aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent ved DSB heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre børn i alderen 15-19, som bor sammen med deres mor.