Ordentligt mobilselskab

Store kampagner løser ikke fundamentale problemer i en Kundeservice. Jeg er, af denne årsag, dødhamrende træt af CBB Mobil. Jeg var så letsindig at migrere et supernummer til CBB fra tidligere Tele2 Mobil. Da jeg så i dag oplever at telefonen gør knuder, og efterfølgende HAVDE testet med anden mobil, så verserer flere mails, hvorefter én fra kundeservice – med samme elegance som en elefant i en glasbutik – foreslår at det skulle kunne være en SIM-lås.

Halloooo….. Er der nogen der ville brokke sig over deres sim-kort når telefonen foregående har været brugt til flere hundrede kroners kommunikation med selvsamme kort, som oprindeligt beskrevet.

Sandheden bag “for mange kokke fordærver maden” er ganske bestemt, at hvis ikke man lytter [eller ved e-mails læser… ;-)] dét som kunden skriver, så kan det altså kun gå galt.

Det ender nok med et startkit fra Sonofon, omend jeg gerne ville have beholdt mit super-nummer. Men det kan have lange udsigter at forklare sit problem for CBB Mobil.

Godt solen har skinnet flot, og at børnene har det godt. Så kan vi da glæde os over det i stedet for alt det telefonitis. 🙂

About the author

Adm uddannelsesmedarbejder, uddannet IT-supporter. Inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker.
Tidligere biblioteksmedhjælper og før det uddannelseskoordinator, og aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre voksne børn i alderen 18-22.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.