Få indhold på din blog til SPECIALpris

Nu kan du få indhold på din blog til SPECIALpris hvis du benytter dig af årets efterårstilbud. Jeg skyder hermed 14 dage af hvor du kan købe 10 artikler med en længde på hver 7-800 ord, som er søgeoptimeret helt efter de nøgleord og det emne du ønsker. Du kan således få ti artikler du kan kaste på din egen blog eller din egen hjemmeside, og derved komme godt i gang med at skabe noget indhold på din blog.
Continue reading Få indhold på din blog til SPECIALpris →

Den lille buttede…

De fleste der drikker en øl i ny og næ vil straks huske, at Faxe Fad oprindeligt var “den lille buttede” pga sin form som i datidens ølmarked var unikt. Knap så mange savner dén øl, fordi der er kommet så meget andet godt øl på markedet…
Continue reading Den lille buttede… →

Tjen penge på at Twitte til hinanden

Twitte til hinanden er titlen på Britt Malkas nye e-bog om Twitter. Det er en super e-bog som med sædvanlig lys stil fortæller dig alt det du har brug for at vide, hvis du gerne vil godt i gang med at bruge Twitter. Du kan endda tjene penge på at sælge den når du selv har læst den. Det får du altsammen mere at vide om når du har købt og læst e-bogen.
Continue reading Tjen penge på at Twitte til hinanden →

Det bliver ikke sandt ved at stå i en bog…

Der er mange som ikke kender spor til kildekritik, og til dem må jeg indledningsvis sige, at det bliver ikke sandt ved at stå i en bog

Hvad mener jeg så med det?
Continue reading Det bliver ikke sandt ved at stå i en bog… →

Tjek spamfolderen hvis du bruger EuroAds

Du skal huske, at tjekke spamfolderen hvis du bruger EuroAds bannerreklamer. I hvert fald hvis dit spamfilter er SPAMfighter. Jeg er begyndt at teste SPAMfighter i forhold til Thunderbird, og resultaterne er foreløbigt meget positive. Dog ryger EuroAds åbenbart i filteret lige p.t., og det skal jeg lige have kigget på….
Continue reading Tjek spamfolderen hvis du bruger EuroAds →

Hvordan håndterer du besværlige kunder?

Ifølge Paretos princip kommer 80% af omsætningen fra 20% af dine kunder. Iblandt resten vil mellem 10 og 15% vise sig, at være besværlige kunder. Uanset hvor god du er til at håndtere dine opgaver, så findes der kunder du ganke enkelt ikke ønsker at arbejde for. Spørgsmålet er: hvordan håndterer du egentlig besværlige kunder?
Continue reading Hvordan håndterer du besværlige kunder? →

Blogningens faser

Der er mange forskellige elementer i det at blogge. Som jeg beskrev i seneste artikel, så er det vigtigt, at du blogger om noget du kan lide, og at du holder fast ved skrivningen. Det er mindst lige så vigtigt, at du skriver fokuseret, og at du skriver godt.
Continue reading Blogningens faser →