Du véd jo godt hvad der kræves…

I dag skal du være ærlig over for dig selv. Du véd jo godt hvad der kræves for at få succes. Se på de store navne i dag på internet. Google, Amazon, Wikipedia, Jubii, Wupti – og mange andre navne er brands vi alle kender. De startede i det helt små, men voksede sig store.

Var de aldrig blevet startet var de aldrig endt med at blive store.

Læs det lige igen: Var de aldrig blevet startet var de aldrig endt med at blive store.

Hvem havde nogensinde gættet på at et selskab der solgte elektronik kunne vokse sig stort her i landet? Wupti blev startet selvom alle kendte til Punkt 1, Elgiganten, Skousen og flere andre selskaber.

Havde du spurgt en bankmand om der var et marked havde vedkommende meget sandsynligt svaret “nej.”

Havde du spurgt en marketingmand havde han sagt “måske” – og havde fundet nichen, ganske som elselskaberne gjorde da de startede Wupti.

Nogle vil sige: “Jamen, det gav jo ikke overskud i starten” – og det er rigtigt. Mange gode ideer kræver vedholdenhed før det bliver til en indtjening og et overskud. Men det forhindrede jo ikke Apple eller Microsoft i at gå i gang, vel?

Du véd godt hvad der kræves, men som så mange andre skeptikere, gør du ikke noget ved det. Det er en stor fejl. Derfor SKAL du i dag ændre kursen. Se at få tænkt din ide igennem, og gå så i gang med at udvikle den fra sandkassen til noget der virker på internettet. Det KAN være dagens los i bollerne var dét der skulle til. Håber ikke du fortryder du kom i gang den dag det er blevet til en succes. Men det kræver du erkender hvad der kræves, og ser at komme i gang. Jo før du starter jo bedre resultater, og jo hurtigere kan det frø du planter blive til den kønne blomst alle fortjener.

Hvor andre fokuserer på krise og usikkerhed, så er dette netop mulighedernes tid. Hvis du overlever nu, så er dine vilkår endnu bedre når den famøse krise er ovre…

Leave a Response