For tre år siden skrev jeg

Den 10. december 2007 skrev jeg om det at have tre uger tilbage af året. Det indlæg VILLE jeg kopiere her med kommentarer, men bestemte mig for ikke at gøre det, alligevel. Det vil sige, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg troede jeg havde kopieret teksten fra redigeringsfeltet, og havde slettet det oprindelige indlæg, og da det nu er væk, kan jeg så fordybe mig i det budskab jeg gerne giver HVERT ÅR i december.

Men naturligvis ud fra en ny vinkel… 🙂

Du KUNNE nemlig sagtens få succes. Du KUNNE sagtens skabe dig en fremtid online. Men alt det du KUNNE opnår du med stor sandsynlighed ikke, fordi du ikke VÆLGER at prioritere dine handlinger så du FÅR tid til det hele. Som de fleste andre køber du måske en enkelt e-bog eller to, og når du finder ud af at der skal handling til, så prokrastinerer du. “Næste uge går jeg i gang” forsøger du at fortælle dig selv.

Men lad os være ærlige. Næste uge kommer aldrig, for næste uge har du præcis lige så travlt, og inden du får set dig om er andre i gang med den niche hvor du KUNNE have skabt en god blog… Sådan går det uvægerligt for alle som ikke sætter sig for at skabe deres fremtid. De forbliver lønslaver resten af deres dage, fordi de ikke har hverken MODET, MOTIVATION, DRIVKRAFTEN eller ENERGIEN til at ændre deres fremtid. De motiveres ikke af en iværksætterånd til at reagere på lysten til at blive sin egen chef, og derfor går det hele i ring.

Det er spild af tid at ændre den slags tænkning. Selvom jeg har bestemt mig for at skrive en e-bog om TO emner, som udkommer i starten af det nye år. Den første kommer til at handle om KOMMUNIKATION, og følger op på et tema jeg har undervist i på e-skolen. Den e-bog kommer til at være et godt værktøj for dem som mangler værktøjer og teknikker til at formidle deres viden, og kunne sagtens gå hen og blive en sællert…

Den anden e-bog bliver en e-bog som forklarer hvordan jeg selv kom til at tjene en formue her i 2009. Med meget lille indsats, men dog med en kreativitet som mangedoblede min indtjening på såvel bannerreklamer som Google Adsense. Begge dele kan du læse om i min e-bog om bannerreklamer, men også i min artikel om at optimere sin Adsense-indtjening.

Men der kom mere til, og i dag har jeg en endnu bedre forståelse for emnet, som du også vil kunne nyde godt af. Men lad mig advare dig, for du skal ikke købe e-bogen, hvis ikke du har tænkt dig at handle på den viden jeg giver dig.

Det ville nemlig være en torn i øjet på dig, hvis du genfinder min e-bog igen næste år ved denne tid, og igen opdager, at der intet er sket, fordi du igen glemte at handle på den viden du købte dig til. Næste gang du ser en e-bog til salg, så spørg dig selv om du er parat til at LÆRE noget nyt, og begynde at tjene det som du KAN KOMME TIL. Hvis ingen af delene, så lad det gode tilbud passere.

Jeg ønsker nemlig KUN læsere som er parate til handling, for jeg er vild med at få mails fra folk som bagefter erkender hvorfra de fik det første behagelige spark i rumpen som fik dem godt i gang.

Med disse ord ønskes alle læserne en foreløbig god jul. Jeg vil koncentrere mig om de to titler, og vender tilbage lige før nytår. Håber du vil bruge denne blog konstruktivt, og at du bruger de tips og tricks jeg har givet dig gennem årene.

God jul, og Godt nytår. 🙂

Leave a Response