Føtex kundeservice

Føtex har mange positive sider, men desværre også ét sted, hvor servicen halter ganske alvorligt. Det er den afdeling der håndterer ris og ros på deres hjemmeside.

Jeg købte for et stykke tid siden et piskeris til den daværende kæreste. Jeg køber tit små ting, og det er yderst sjældent jeg gemmer bonen – faktisk har jeg næsten kun gjort det med elektroniske ting og/eller meget unikke ting, som specialgryder til køkkenet.

I dette tilfælde smeltede plasticen/gummiet på piskeriset, og jeg retter henvendelse til Føtex via hjemmesiden for at de kan være opmærksomme på en kvalitetsbrist, som f.eks. kunne være i enkelte batches.

Så vil Rasmus gerne vide hvilken dato jeg har købt piskerisset.

Beklager, at det ikke var en så livsforandrende proces at købe et piskeris til 55,- – tænk, at jeg ikke fik skrevet det ned!! 🙂

Det er jo den rene stand-up, tænker man…. 😀

Anyway, det er et område hvor man skal være meget opmærksom, og jeg kunne egentlig lige så godt være gået ned i den lokale Kop & Kande i stedet, og købt et af deres til nogenlunde samme pris.

Så Føtex tror jeg lige er lidt i venteposition når det gælder køkkengrej.

Hvad er DINE erfaringer med køkkengrej fra supermarkeder?

About the author

Adm uddannelsesmedarbejder, uddannet IT-supporter. Inspirator i PMI (Positiv Mental Indstilling) som tror på vi sammen er stærkere, hvis vi opfører os anstændigt over for hinanden - uanset hvilke forskelle der måtte være mellem os som mennesker.
Tidligere biblioteksmedhjælper og før det uddannelseskoordinator, og aktiv TR mens jeg fungerede som stationsbetjent heroppe i Kalundborg.
Privat har jeg tre voksne børn i alderen 18-22.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.